Inbound marketing i praksis

Med

Flere og flere kigger mod inbound marketing, fordi massebudskaber og tilfældigt spredte annoncer ikke længere trænger igennem muren af støj. Mere fokus på aktiviteter, som tiltrækker og opkvalificerer leads til salg er fremtiden. Men skal du nødvendigvis investere flere hundrede tusinde i store marketing hubs for at være med på inbound-bølgen? Svaret er nej.

3. oktober 2017

Kl. 09:00 - 10:30

Højbjerg

Seminaret er afsluttet

10. oktober 2017

Kl. 09:00 - 10:30

Frederiksberg

Seminaret er afsluttet

12. oktober 2017

Kl. 09:00 - 10:30

Højbjerg

Seminaret er afsluttet

24. oktober 2017

Kl. 09:00 - 10:30

Frederiksberg

Seminaret er afsluttet

31. oktober 2017

Kl. 09:00 - 10:30

Middelfart

Seminaret er afsluttet

Målgruppe:

Seminaret er for dig, der sidder som online ansvarlig i en større dansk virksomhed. Virksomheden arbejder seriøst med content marketing, og I har en salgsafdeling til at følge op på leads.

Det handler seminaret om:

Der findes mange niveauer af inbound marketing, og på seminaret ser vi på en række værktøjer, som breder over hele spektret - lige fra Mailchimp til HubSpot. Vi gennemgår de aktiviteter, som kan kickstarte leadgenerering. Og du får inspiration til at komme i gang med inbound marketing i praksis, herunder:

  • Automation flows: Sådan bearbejder du leads igennem kunderejsen
  • Lead Scoring: Lær at definere, hvornår et lead er et kvalitetslead – og klar til salg
  • Måling og samarbejde mellem marketing- og salgsafdeling: Redskaber til leadhåndtering og resultater
  • Segmentering: Kend kunderne og brug den viden til at skabe de målrettede budskaber

Andre seminarer

SEO workshop m. Siteimprove

29. august 2018

Hør om de seneste tendenser inden for søgemaskineoptimering, og hvad vi kan forvente i fremtiden. Du bliver klogere på, hvorfor SEO stadig er et vigtigt indsatsområde - med en høj ROI.

Læs mere

Har du styr på din digitale kampagnestrategi?

13. september 2018

Bliv klogere på, hvordan du bedst udnytter de nye annonceringsmuligheder inden for Facebook, SnapChat, Linkedin og Youtube.

Læs mere

Digital forretningsudvikling med kunden i centrum

13. september 2018

Kundeservice er en stadig vigtigere strategisk konkurrenceparameter, der kan øge profitabilitet og skabe relevans og loyalitet blandt kunderne.

Læs mere