Få ledelsen til at investere mere digitalt

Med

Vis ledelsen, hvordan investeringer i onlinekanalen leder jer nærmere virksomhedens mål og forbedrer bundlinjen - fx via business cases.

19. september 2017

Kl. 09:00 - 10:30

Højbjerg

Seminaret er afsluttet

26. september 2017

Kl. 09:00 - 10:30

Frederiksberg

Seminaret er afsluttet

31. oktober 2017

Kl. 12:00 - 13:30

Middelfart

Seminaret er afsluttet

Som ansvarlig for jeres digitale kanal har du hænderne dybt nede i kontaktpunkter, som kan gøre en afgørende forskel for din virksomheds vigtigste mål. Jeres website, app, sociale medier og digitale markedsføring betyder stadig mere for at kunne tiltrække nye potentielle kunder og levere den kundeoplevelse, som gør dem til ambassadører for virksomheden.

Men ofte er der langt fra den nuværende performance og til potentialet. Hvad er forklaringen? Hvorfor er der ofte alt for få medarbejdere og kroner til rådighed i den digitale afdeling?

En forklaring kunne være, at ledelsen endnu ikke har forstået værdien af digitale investeringer. Og som onlineansvarlig er dig, der skal fortælle den gode historie om, hvordan digital kan hjælpe forretningen.

Men det kræver, at du taler ledelsens sprog. Fortællingen skal være så god og velunderbygget, at ledelsen tror så meget på den, at de gør den til deres egen. Den skal helt ind i hjertet, så de kan fortælle den videre til bestyrelsen: ”At digitale investeringer er selve vækstmotoren i virksomhedens strategi”.

Det får du ud af seminaret

På seminaret vil de digitale strategikonsulenter Michael Kaster og Kristian Bilenberg inspirere dig til, hvordan du bedre kan:

  • udvælge de digitale mål, der understøtter virksomhedens mål
  • afdække jeres nuværende performance
  • udpege det digitale potentiale
  • vurdere værdien af det digitale potentiale
  • arbejde med business cases

Michael Kaster og Kristian Bilenberg kommer med eksempler fra deres arbejde som onlineansvarlige og strategikonsulenter. Seminaret skal inspirere dig til vurdere jeres egen digitale performance og spotte de bedste muligheder for at øge performance. Og give dig lyst til at jagte en business case, der sætter digital i stand til at bidrage markant mere til virksomhedens resultat.

Målgruppen

Online ansvarlige i større virksomheder eller organisationer.

Andre seminarer

SEO workshop m. Siteimprove

29. august 2018

Hør om de seneste tendenser inden for søgemaskineoptimering, og hvad vi kan forvente i fremtiden. Du bliver klogere på, hvorfor SEO stadig er et vigtigt indsatsområde - med en høj ROI.

Læs mere

Har du styr på din digitale kampagnestrategi?

13. september 2018

Bliv klogere på, hvordan du bedst udnytter de nye annonceringsmuligheder inden for Facebook, SnapChat, Linkedin og Youtube.

Læs mere

Digital forretningsudvikling med kunden i centrum

13. september 2018

Kundeservice er en stadig vigtigere strategisk konkurrenceparameter, der kan øge profitabilitet og skabe relevans og loyalitet blandt kunderne.

Læs mere